čtvrtek 20. března 2008

LED hodinky...


Jednou jsem při mém surfování na Aukru našel věc která mne naprosto fascinovala a našel jsem odkaz přímo na stránky dodavatele na www.led-hodinky.cz ale za 1800,- se mi to zdálo docela dost nicméně už dlouho před tím jsem si zahrával s myšlenkou že si pořídím klasické hodinky tak jsem se k myšlence hodinek z odkazu neotočil zády ale jen bokem a sledoval jak se bude jejich cena na aukru vyvíjet :))
A pak jsem objevil aukci, která končila za 24 hodin a momentální cena byla 900,- tak jsem přihodil své rozumné maximum, povedlo se a za pár dní byly doma :)
Někomu to může připadat jako pošahanost ale každý takový kus techniky pro mne má svoje kouzlo a rozhodně nejsem nebo alespoň nechci být nudný kalsik a to ani po ránu ;)
Pokud si říkáte: "Jak to krucinál funguje??? Tolik světýlek z toho přece nemůže poznat kolik je hodin", tak se podívejte sem a určitě uznáte že to je naprosto primitivní, docela efektivní a dokonce ani nezapomněli na datum ;)

Při serfování po netu a hledání původu těchhle hodinek jsem našel server http://www.tokyoflash.com kde je k dispozici hromada podobných skvostů, sice to jsou japonské originály a ne čínský ne moc kvalitní "padělek" jako jsou ty mé, ale taky jsou o trochu dražší (mé hodinky včerném provedení stojí kolem 22000¥ což je asi 3600 korun, já je měl téměř za třetinu)

Z výběru hodinek na tomhle webu mne asi nejvíc okouzlily hodinky Oberon v černé barvě, no nejsou super? Je to sice trochu jiný systém ale průměrná opice co zvládá ručičkové hodinky by na něj přišla do dvaceti sekund stejně jako já ;)


Rozhodně až si budu někdy chtít pořídit luxusně a neobvykle vypadající hodinky a nebude mi líto dát za ně pár tisíc, rozhodně budu hledat tady.
A to nejlepší nakonec, doprava celosvětově je při nákupu nad 10000¥ ZDARMA ;)

Žádné komentáře: