neděle 3. února 2008

Život...

Donesla se ke mne krutá zpráva díky které jsme si uvědomil co vlastně znamená život a plně koresponduje s citátem nahoře. Co víc, dává mu dokonalý smysl :'(
Jsem něžný, jsem krutý, ale jsem život. Pláčeš? I v slzách je síla. Tak jdi a žij.[ John Winston Lennon ]

Jedna osoba ke které jsem měl kdysi hodně blízko, opravdu dobrá kamarádka v noci z pátku na sobotu přišla o život při autonehodě... přítel na namrzlé silnici nezvládl řízení a vjel do protisměru, dál už jsem to nechtěl slyšet...
Mrzí mě že jsem jí nestihl říct co jsem chtěl a byl jsem naštvaný když na mne neměla čas, poslední co jsme si psali bylo docela jízlivé a MOC MNE TO MRZÍ!!! Chtěl bych se omluvit aby věděla že přes to všechno co se stalo jsem jí měl moc rád a vážil jsem si jí ale už je POZDĚ a nikdy jí to neřeknu.
Tohle naučí člověka vážit si života a co víc... vyrovnávat svoje účty hned.
Může se to stát mne, nebo vám, nebo se to nemusí stát vůbec a nechci abych komukoli cokoli dlužil nebo už nestihl říct.
Proto musím od základu změnit svůj život a žít, ne se trápit malichernostmi jako doposud...
Sbohem Pavlo, nikdy na Tebe nezapomenu.

Žádné komentáře: