středa 23. ledna 2008

Střídání GSM bodyguardů ;)

Tak jak už nadpis napovídá naskytla se příležitost pořídit si za velice slušnou cenu nový a lepší telefon. Přecejenom se mnou můj milovaný a tolerovaný Siemens S75 strávil dva dlooouhé roky během kterých byl nesčetněkrát rozebraný, umrtvený nebo prostě jen z neznámého důvodu plně nefunkční a když se ono mne poměrně dobře známé "píp-chcíp"(telefon prostě pípnul a vypnul se)začalo objevovat minimálně jednou denně pomalu mi začala docházet trpělivost a s ní začal nadcházet čas Siemensova odchodu do mobilního důchodu.
Vystřídala ho Nokia E50 v barvě black steel na mojí vytouženou E51 penízky nebyly tak jsem dal za vděk E50 protože rozdíl ve funkcích (WiFi, 16mil displej a novější Symbian) nepřišel jako něco za co bych zaplatil 5000,- navíc.

Po dvou dnech s tímhle telefonem jsem si na něj docela dobře zvyknul a už.netrpím.klasickou.nemocí.přechodu.Siemens--->Nokia a nepíšu místo mezer všude tečky. :))
Teď jsem si objednal GPS modul abych mohl lítat po lesích a hledat poklady :)

Žádné komentáře: